Mishpatip_MainPic משפטיפ
Mishpatip_MainPic משפטיפ
פנייה לייעוץ אישי



    רשלנות רפואית – משפט החזה

    חזה וזהו זה. כך בשלוש מילים בסך הכל, ניתן להגדיר את אותן הבחורות המייחסות משמעות כה רבה לגודלו של החזה שלהן.

    רשלנות רפואית - משפט החזה

    מי שעדיין מייחס חשיבות רבה יותר לעומקה של המילה ולא נכנע אף למידות החזה הגדולות, יכול להשתמש במילה הקצרה "חזהו". מילה אחת, ארבע אותיות, המביעה אף היא את ריקנותן של אותן המלאות.

    תוכן עניינים

    אל תעבדו עלי. הגדלת חזה לא מגדילה את הביטחון העצמי. היא בסך הכל מגדילה את הנפח של אותה רקמה שומנית, שעבור נשים וגברים מהעולם, הפכה להיות אם כל השאיפות.

    צר לי על אלו שבחרו להיכנע לאותה סיסמא נבובה. אותן אלה שמחייסות לחזה משמעות פסיכולוגית, כמעט שמיימית, וביד חזקה וחזה נטוי, מצהירות: "הגדלת החזה הצילה לי את הביטחון העצמי".

    "הן טמנו בחזה פרבלום וכמה רימונים לשעת אש. אך כיום מחשופים יש כאלה, שבקושי נכנס מה שיש" שר יהורם גאון על הבחורות ההן שנעלמו מדפי ההיסטוריה.

    התנבא ולא ידע, כי בבוא היום תתגשם נבואתו. אומנם לרימונים כבר איננו זקוקים עוד, אך המחשופים ממשיכים לנהל את אותו הקרב נגד החזה המסרב כמעט להידחק אל קירבם.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      רשלנות רפואית או עוצמה נשית

      ניתוחי חזה הפכו בשנים האחרונות לאופנה תדירה, אצל נשים רבות בישראל. צעירות כבוגרות, נוהרות אל המרפאות הפלסטיות, בבקשה להוסיף אי אלו שקיות ומשקולות על חזיהן, במגמה לשפר את מראהן החיצוני.

      נודה על האמת, מרבית ידידי המין הנשי, אינן רואים בכך כל פסול וכך גם הנשים עצמן. מי מאיתנו לא רוצה להיות במחיצתן של אותן כוכבות טלויזיה שופעות חזה מרשים ומעודן. איזו אישה לא היתה חפצה במבטי הגברים, מי מאיתנו לא היה מוכן לשלם את מחיר דקות התהילה על אף משקלו הרב.

      במרבית המרפאות הפלסטיות ברחבי העולם, מהווים ניתוחי חזה את עיקר ההכנסה הכספית.

      אולם בחינת ניתוחים אלו, לאור ההגדרות הקובעות רשלנות רפואית מה היא, מגלה כי במקרים לא מעטים מבוצעים הניתוחים הללו, ללא כל בחינה רפואית מעמיקה, התעלמות מנזקים רפואיים מידיים ועתידיים, לרוב בלתי הפיכים והתעלמות מהמניעים העיקריים שהביאו את המנותחת להחלטה על הגדלה החזה.

      רשלנות רפואית – בין חזה למציאות

      לרוב הגדלת חזה באה על רקע תיסכול וחוסר השלמה עם צורתו החיצונית. התיסכול הזה נובע לרוב מהשוואה בלתי מוצדקת לחזיהן של כוכבות טלויזיה ודוגמניות.

      לעיתים טיפול פסיכולוגי, שמטרתו לסייע לנערה או לאישה להשלים עם גופה, יכול למנוע הגדלת חזה שיש בה סיכון רפואי לא מבוטל, הכרוך גם בהוצאה כספית גדולה.

      רופאים המתעלמים מהסיבות המביאות נשים צעירות לשערי המרפאה, נוהגים כלפיהן רשלנות רפואית, פיזית ונפשית, שכן הם רק מספקים תאוות יצרים רגעית, שתשוב ותכה במנותחות גם באיברים אחרים, ביום בו הן ירגישו כי אינן שבעות רצון גם מצורתם הם.

      ניתוחים רבים, מבוצעים תוך התעלמות מהשפעת החזה המוגדל, על שאר איברי גופה של האישה וכך בשל אותה רשלנות רפואית פושעת, נוצרים מצבים בהם משקל החזה של האישה, מקשה על חוליות הצוואר והגב ועלול לגרום כתוצאה מאותה הגדלת חזה, שהיתה מיועדת להעצמה נפשית ופיזית, לבעיות פיזיות חמורות.

      "יש חזה יש ביטחון עצמי", זוהי סיסמתם של אלו המנסים להצדיק את כאוס החושים הפלסטי. חזה גדול הוא נדבך נוסף בבועת הפלסטיק שיצרנו במו ידינו.

      בועה מנופחת, שתתפוצץ בסילון אדיר שישטוף הכל ויגלה כשישקוט הזרם, כי מאותן "הבחורות ההן" בשירו של גאון, לבושות הסרפן והחמושות בטוריה נותרה רק גבעת סיליקון משמימה.

      *אין בדברים המופיעים לעיל ובשאר התוכן באתר משפטיפ – Mishpatip כדי להחליף ייעוץ משפטי או חוות דעת משפטית. העושה שימוש בתוכן האתר, עושה זאת באחריותו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-8053464 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מידע חשוב נוסף