Mishpatip_MainPic משפטיפ
Mishpatip_MainPic משפטיפ
פנייה לייעוץ אישי



    משפט רשלנות רפואית – ריטלין

    התיסכול גדול. חוסר ההצלחה מאפיל על כל תחומי החיים ומעיק אפילו על ההצלחות המעטות. כל משימה הופכת להיות מורכבת ומסובכת. כסומא אתה סובב באפילה.

    משפט רשלנות רפואית - ריטלין

    חוסר ההתמצאות המאפיין אותך, גורם לך לאבד את דרכך בסבך הבירוקטיה ובאין דרך למצוא את הגורם לבעיה, אתה מאשים את עצמך בכישלונות. לחינם. עצור את דהרת קרונות רכבת. לבעיה שלך יש שם. תופתע לגלות, אבל גם אתה כמו רבים אחרים, סובל מהפרעות קשב וריכוז.

    תוכן עניינים

    הפרעות קשב וריכוז הן הגורם לכישלונות שלך, הן המביאות אותך לאבד את דרכך בסימטאות עירוניות סבוכות, הן המונעות ממך לשבת מרוכז בזמן הצגות, קונצרטים ושיעורי לימוד.

    השד הנוראי הזה הוא גם הגורם לך מדי חודש בחודשו לקרוס תחת נטל חשבונות התשלומים.

    כן, אחד המאפיינים של הפרעות הקשב והריכוז, הוא העדר היכולת לחשב מהלכים כלכליים ואם שאלת את עצמך אי פעם, מה הסיבה לתדירות הגבוהה בה אתה מחליף מקומות עבודה, הרי שכעת אתה יודע את התשובה.

    יש מי שמקשיב או רשלנות רפואית

    מופרע אחד, שובב, צא מן הכיתה ואל תחזור בלי ההורים, שב בשקט, נסה להתרכז. אלו הם חלק מהמשפטים עימם מתמודדים אותם אלה הסובלים מבעיות קשב וריכוז.

    אותם אלה שהמערכת אינה מודעת לבעיה ממנה הם סובלים ומתנכלת להם בהנחה כי התנהגותם נובעת משובבות ומעצלות.

    בשנים עברו, בטרם עלה נושא הפרעת הקשב והריכוז, לכותרות ולשיח הציבורי. נהגה המערכת להתעלם מאותם סובלים והביאה לכך שילדים רבים שלא קיבלו טיפול בילדותם, הפכו למבוגרים למודי כישלונות.

    רשלנות רפואית פושעת. כך נכון להביע את חוסר הרצון שהפגינו מוסדות המדינה להתמודד עם הבעיה. הדימוי השלילי שליווה את נושא הקשב והריכוז ודאג להציגו כהפרעה נפשית מאיימת, גרם לפחד אצל כל הורה ומחנך בישראל ורבים בחרו לרחוץ בנקיון כפיהם ולהתעלם מהההפרעה שהפכה תדירה מיום ליום וכבשה לה מקום כמעט בכל בית בישראל.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      ריטלין להמונים או רשלנות רפואית

      הפרעות קשב וריכוז מצריכות טיפול רפואי הנמצא בהישג ידינו. כמוסה זעירה ושמה ריטלין, היא הפתרון.

      ואולם, רבים טוענים כי הסיכון הרב הטמון בריטלין, מעקר ממנו את יעילותו וטיפול בו מהווה רשלנות רפואית של ממש.

      החשש הוא, שבהעדר תשומת לב מספקת, העלולה לעיתים לנבוע בשל רשלנות רפואית, יחולק הכדור לאנשים שאין להם צורך בו. טענה זו ניתן לסתור בקלות, שכן כיום צעירים כבוגרים, הנחשדים כלוקים בהפרעה, עוברים מסכת איבחונים, שמטרתה למנוע חלוקת ריטלין ללא צורך ולאפשר את קביעת המינון המדוייק שלו זקוק הסובל מהתסמונת.

      אכן תופעות הלוואי אינן קלות. אך לרוב הן חולפות לאחר שהמטופל מסתגל לתרופה.

      בנסיון למנוע כל נזק העלול להיגרם כתוצאה מנטילת ריטלין, נדרשים המטופלים למעקב רפואי צמוד. האבחונים הנעשים, כמו גם המעקב הרפואי, נערכים לעיתים אצל מספר אנשי מקצוע במקביל, המצליבים ביניהם את מצב המטופל ובכך מקטינים את הסיכוי לנזק העלול להיגרם בעקבות רשלנות רפואית של אחד הגורמים.

      נימה אישית

      כותב המאמר הוא סטודנט בשנות העשרים לחייו. אחרי שנים של כישלונות, ניסה גם הוא טיפול תרופתי בריטלין וכיום הוא נעזר בו באופן קבוע. התרופה מסייעת בידו להוציא לפועל את היכולת הטמונה בו.

      איתור מוקדם של הפרעת קשב וריכוז וטיפול בריטלין היה חוסך ממנו סבל של שנים ארוכות. כמוהו יש מיליוני אנשים ברחבי העולם, שכלל אינם מודעים לתסמונת המקננת בקרבם. אולי גם אתם.

      הספינה טובעת, אך תורן ההצלה עוד מבצבץ, בידכם להינצל. עשו זאת.

      *אין בדברים המופיעים לעיל ובשאר התוכן באתר משפטיפ – Mishpatip כדי להחליף ייעוץ משפטי או חוות דעת משפטית. העושה שימוש בתוכן האתר, עושה זאת באחריותו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-8053464 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מידע חשוב נוסף