Mishpatip_MainPic משפטיפ
Mishpatip_MainPic משפטיפ
פנייה לייעוץ אישי



    משפט רשלנות רפואית – ניתוח עיניים

    בילדותי היתה תוכנית שנקראה רואים שש שש – תוכנית טלויזיה לילדים, שהנעימה לרבבות דרדקים את ימי החופש הגדול שנמשך בלי סוף וגרם לנו לסבול כל כך, עד כדי כך שבסופו של דבר, בצר לנו כבר ביקשו את נפשנו ללמוד.

    משפט רשלנות רפואית - ניתוח עיניים

    בסך הכל תוכנית ילדים, אבל איזו רמה ואיזה עידון ואיזו השכלה שאנחנו רכשנו שם, מכל מיני מנחים למודי ספר ומרכיבי משקפים. פשוט ללקק את האצבעות. וזו היתה כאמור בסך הכל רק תוכנית ילדים שלא נדבר על תכניות המבוגרים. והרמה שהיתה אז בעיתון, היתה ממש תענוג.

    תוכן עניינים

    להרכיב משקפיים זו רשלנות רפואית

    היום אין מה לראות. לא בטלויזיה, לא בעיתון ולא בכלל. פעם הרכבתי משקפיים גדולות פי עשר ממידת גופו הקטן של ילד בן עשר.

    רציתי להידמות לאותם אנשים, שבסביבתי היו מצויים ללא הרף. אותם אנשים שמסגרות ענק וזגוגיות מעטרות את עיניהם, משכו את ליבי. היכולת להרכיב משקפיים נראתה לי כמתנת אל נדירה ושמתי לי למטרה להשיג לי כאלה לכשאגדל.

    היום אני בעצמי מרכיב משקפיים. נכה ראיה אנוכי. אך בעוד שאת האנשים שבילדותי, שימשו המשקפיים כתירוץ לראיה לקויה, או לצרכים רפואיים בלבד, הרי שאני עצמי, מברך כל יום על הנכות המבורכת הזו, המאפשרת לי מדי פעם להוריד את המשקפיים ובכך לחסוך מעצמי מראות עגומים שאיני חפץ בהם.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      מי בכלל רוצה ראיה טובה. מי רוצה לראות את כל הזוועות שיש בעולמנו. בטח שלא אני. לכן מדי תקופה תדירה, אני בודק את מספר הזגוגיות – חברותיי הטובות מזה שנים. שמח על כל רבע מספר המצטרף לעיניי העיוורות למחצה.

      רשלנות רפואית במשקפיים

      יחיד אני בדורי. כך לפעמים אני חש בעת שאני חוזה בעיינים מעורפלות, ברבבות האנשים הנוהרים לבתי החולים הפלסטיים לצורכי ניתוחי עיניים האמורים לשפר את ראייתם ולהסיר את מבנה הברזל המזוגג מעל אפם.

      ניתוחי עיניים, נעשים על ידי שימוש בטכנולוגית לייזר, אשר באמצעות טיפול פולשני בעין, מתקנת את ראייתו של האדם ופוטרת אותו לתמיד או ליתר דיוק, בתקווה כי זה יהיה לתמיד, מעול המשקפיים המכביד.

      כל מרפאה פלסטית המכבדת את עצמה, תבטיח לכם כי אין כל סיכון בניתוח הלייזר ואם תשאלו אותם על רשלנות רפואית, העלולה להביא לנזק בלתי הפיך למנותח, תענו בשלילה ובמבט נעלב.

      רשלנות רפואית יש יאמרו, אבל לא אצלנו. ניתוח הלייזר נעשה בדקות מספר, לרוב על ידי רופא מומחה לענין פרט שיש לוודא מראש, כי כבר קרו לא מעט מקרים בעבר, בהם הסתבר כי המנתח אומנם בעל רצון טוב אך חף מכל ידע בנושאי עיניים ורפואה.

      המרפאות מתחייבות לפטור אתכם מהמשקפיים לנצח, אך לא כך הדבר.

      הסיכוי כי תשובו להרכיב אותם בגיל מאוחר יותר קיים ויש לזכור כי ניתוח הלייזר, למרות עלותו הגבוהה היכולה להאמיר לעשרות אלפי שקלים, עלול להביא לתוצאות טובות אך עם זאת זמניות בהחלט.

      מה יש להם שם, אני תוהה לא פעם. מה הם נוהרים לתקן את ראייתם. ונניח כי אכן צדקו ממני ומצאו משהו יפה לשזוף בו את העייניים, האם הם מודעים לכל אותם מקרי רשלנות רפואית שהותירו אנשים עיוורים.

      הלא אין טוב מניתוח לייזר, על מנת לייצר כותרת טובה שעיקרה רשלנות רפואית. ניתוח לייזר להסרת משקפיים יועיל לכם אסתטית, אך עצתי היא, הסירו את משקפייכם. לא כדי לראות טוב יותר אלא כדי לראות טוב פחות.

      *אין בדברים המופיעים לעיל ובשאר התוכן באתר משפטיפ – Mishpatip כדי להחליף ייעוץ משפטי או חוות דעת משפטית. העושה שימוש בתוכן האתר, עושה זאת באחריותו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-8053464 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מידע חשוב נוסף