Mishpatip_MainPic משפטיפ
Mishpatip_MainPic משפטיפ
פנייה לייעוץ אישי



    מה מותר ומה אסור לעורכי דין לעשות בפרסום בפייסבוק?

    נתונים שנאספו מראים כי מידי חודש גולשים בפייסבוק למעלה מ 1.6 מיליארד גולשים ורוב ניכר שלהם מבקרים ברשתות החברתיות על בסיס יומי. לכן כשמדובר בנתונים בסדר גודל כזה ברור שכל פרסום בפייסבוק עשוי להשפיע באופן ניכר על היקף קהל הלקוחות – לחיוב או לשלילה.

    מה מותר ומה אסור לעורכי דין לעשות בפרסום בפייסבוק?

    כמו בכל מרחב חברתי, בין אם הוא דיגיטלי ובין אם לאו קיימים כללים ומוסכמות כתובים ובלתי כתובים שמגדירים ומכתיבים התנהגות.

    תוכן עניינים

    גם השימוש ברשתות החברתיות דורש התנהלות מסויימת בכדי להיות אפקטיבי ולקדם את בעל העמוד, בייחוד כשמדובר בחשבון בעל אופי עסקי.

    אם אתה לא שם אתה לא קיים

    אנשים רבים רואים את הפייסבוק כמעין ספר טלפונים עדכני של שמות עסקים ומקומות.

    לא פעם כשאומרים לאדם שם של מקום או בעל מקצוע הוא יבצע חיפוש מהיר ושטחי בפייסבוק בכדי להבין במי מדובר.

    כשאדם יבצע חיפוש ולא ימצא את המבוקש, ככל הנראה הנחת היסוד שלו תהיה שמדובר בבעל מקצוע לא פופולרי ולעיתים גם לא מקצועי. לכן בכדי להיות חלק מהמאגר החברתי ברשת חשוב להקים עמוד עסקי.

    העמוד העסקי הוא תעודת הזהות של עורך הדין או של המשרד ברשתות ולכן חשוב להשקיע מחשבה בפרסומים שעולים בו.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      חשוב להקפיד שגם במבט שטחי העמוד ישדר רושם חיובי של מקצועיות, אמינות ויחסי אנוש טובים כפי שכל עורך דין רוצה להיתפס בעיני לקוחות פוטנציאליים ובכלל.

      מתן דגש על נוכחות מרשימה בעמוד העסקי בפייסבוק היא שיווק עורכי דין שראוי באמת להתייחסות של לקוחות פוטנציאליים.

      רלוונטיות זה שם המשחק

      ככל שהעמוד יהיה רלוונטי ומעודכן יותר כך הוא יעשה רושם חיובי יותר וימלא את ייעודו.

      עמוד עסקי שכולל התייחסות לשינויים חוקתיים בהקשר המקצועי, מענה לשאלות או ריכוז של פרסומים חדשים ורלוונטיים ימשוך יותר לקוחות ויצור רושם של דף אמין מעודכן ונחוץ. ככל שהרושם שייצור העמוד יהיה חיובי יותר, כך הסיכויים להגדלת קהל הלקוחות גדלים.

      עורכי דין – סוף מעשה במחשבה תחילה גם בפרסום

      חשוב מאוד לתכנן את הפרסומים והפעילות בעמוד וברשת בכלל. פרסום עורכי דין בצורה שוטפת ללא חשיבה מקדימה עלול לפגוע בנראות של העמוד ובתוצאות שהוא יניב. חשיבה מקדימה ותכנון אסטרטגי נכון יבנו רושם חיובי ואוהד ויאפשרו לעמוד העסקי להיות כרטיס ביקור דיגיטלי מוצלח לגולשים.

      לא לחרוג מהכללים

      חשוב מאוד שכעורך דין המייצג את העמידה בדרישות החוק והבקיאות בכלליו, תהיה הקפדה עליהם גם במסגרת העמוד העסקי. הפרה של כללי האתיקה או של כללי המדיניות של פייסבוק תוריד מרמת האמינות של העמוד ותשדר שמדובר בעורך דין פחות מקצועי.

      מספר כללים בלתי כתובים שתשומת לב אליהם תקדם את העמוד באופן ניכר

      • להבין את קהל היעד– בכדי לנהל נכון את העמוד חשוב להבין למי הוא מיועד. פילוח נכון ומקדים של קהל הלקוחות תסייע בבחירת התכנים הנכונים לפרסום, בתזמון הפרסום ובתדירותו.
      • להעשיר ולעניין – עמוד המכיל תוכן מעניין ועשיר שמשלב תוכן מקצועי ושיווקי כאחד, כולל תמונות, כתבות או סרטונים יסקרנו יותר את הגולשים ויהפכו את העמוד לפופולרי יותר.
      • טיימינג – תדירות העדכונים היא חשובה מאוד. מצד אחד חשוב לעדכן בצורה קבועה בכדי לשמור על רלוונטיות וליצור עניין, כאמור. ומנגד, העלאת פרסומים ועדכונים בתדירות גבוהה מידי עלול לעייף את הגולשים ולעיתים גם לייצר רושם שלילי.
      • אינטראקציה – אינטראקציה עם גולשים ומתן מענה מהיר יחסית היא חשובה מאוד. תגובות ומענה יוכלו להעלות את רמת האמינות ולגרום לתחושה חיובית בקרב הגולשים. גם במקרה הזה חשוב לשים לב למינון האינטראקציה ולתדירות שבה היא מבוצעת. מומלץ להימנע מתשובות כלליות, אלא להשתדל לתת יחס אישי ונעים לגולש.

      *אין בדברים המופיעים לעיל ובשאר התוכן באתר משפטיפ – Mishpatip כדי להחליף ייעוץ משפטי או חוות דעת משפטית. העושה שימוש בתוכן האתר, עושה זאת באחריותו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-8053464 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מידע חשוב נוסף