Mishpatip_MainPic משפטיפ
Mishpatip_MainPic משפטיפ
פנייה לייעוץ אישי



    מומחיות בדיני משפחה היא קריטית להצלחת הליך גירושין

    הליך הגירושין, בהיותו נוגע בכמעט כל תחומי החיים- חיינו הכלכליים, משמורת על ילדינו, עולמנו הרגשי ואפילו בריאותנו, הינו הליך אשר יש לנהל בליווי עו"ד דיני משפחה ממשרד עורכי דין בישראל.

    מומחיות בדיני משפחה היא קריטית להצלחת הליך גירושין

    בשונה מהליכים משפטיים אחרים, כגון משפט אזרחי או מסחרי, התמחות בדיני משפחה הינה התמחות "נישה", אשר יש לה אמנם נגיעה בתחומי משפט אחרים כגון נדל"ן, דיני עבודה ועוד, אך לרוב הינה מצומצמת ליחסים הכלכליים והמשפחתיים שבתוך המשפחה.

    תוכן עניינים

    חשיבות מומחיות בדיני משפחה להצלחת הליך גירושין

    להליך הגירושין השלכות מרחיקות לכת על התחומים האישיים והכלכליים של בני הזוג המתגרשים, של ילדיהם, של המשפחה הקרובה ולעיתים קרובות אף של מעגלים חברתיים רחוקים.

    עו"ד דיני משפחה ממשרד עורכי דין בישראל, מכיר את החקיקה והפסיקה הרלוונטיים להגשת תביעת גירושין ותביעות הכרוכות בה.

    עו"ד דיני משפחה ממשרד עורכי דין בישראל מבין אף את הרגישויות המתלוות להליך גירושין, הנוגעות לחיי הרגש של לקוחותיו וילדיהם, הסובלים אף הם פעמים רבות מגירושי הוריהם.

    עו"ד דיני משפחה ממשרד עורכי דין בישראל מתמחה לרוב בתחום המצומצם של דיני משפחה, כאשר מרבית עיסוקם הוא בתיקי גירושין.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      מרוץ הסמכויות – מהו?

      בהליך הגירושין בישראל קיימת תחרות בין בעלים ונשים, המכונה "מרוץ הסמכויות". מרוץ סמכויות, פירושו הבאת הליך הגירושין בפני הערכאה שתשרת את הצד הפונה באופן אופטימלי- בית המשפט לענייני משפחה או בית הדין הרבני.

      עו"ד דיני משפחה ממשרד עורכי דין בישראל, יעריכו את מצבו המשפטי של לקוחם, ויבחרו עבורו בערכאה המשפטית האופטימאלית עבורו. מרוץ הסמכויות נובע מהסמכות המקבילה של בית המשפט לענייני משפחה ושל בית הדין הרבני לדון בעניינים שונים הקשורים להליך הגירושין.

      עו"ד דיני משפחה ממשרד עורכי דין בישראל, יעניק ללקוחו או לקוחתו את הייעוץ המתאים עבורם. מפאת חשיבותה של בחירת הערכאה המתאימה לצורך ניהול הליך הגירושין, נדרש עו"ד דיני משפחה ממשרד עורכי דין בישראל הבקיא בתחום דיני המשפחה.

      עו"ד דיני משפחה ממשרד עורכי דין בישראל אף רשאי להציע ללקוחו לפנות להליך גישור על מנת להימנע מהגעה לבית המשפט לענייני משפחה או לבית הדין הרבני. לאחר הליך גישור המתקיים בפני מגשר המוסכם על הצדדים, מובא הסכם הגירושין לאישורה של הערכאה המשפטית.

      הרגישות הנדרשת מעו"ד דיני משפחה

      יש לזכור כי הליך גירושין הוא לרוב הליך כואב, עבור בני הזוג המתגרשים, עבור ילדיהם ועבור סביבתם.

      עו"ד דיני משפחה ממשרד עורכי דין בישראל חייב להיות בעל רגישות לעניין זה, ולצד הפגנת נחישות לייצוג אופטימאלי של לקוחו או לקוחתו, עליו גם לגלות רגישות לרגשותיהם, הסוערים לעיתים.

      על עו"ד דיני משפחה ממשרד עורכי דין בישראל לזהות את צרכיו של לקוחו או לקוחתו- צרכיו הכלכליים, צרכיו המשפחתיים ועוד.

      לעניין משמורת על ילדים, למשל, הסכסוך בין הבעל לאישה עלול להגיע לפעמים לכדי מצבי קיצון, וישנם מקרים בהם הורה נוקט בטקטיקה של חטיפת ילד על מנת לזכות במשמורת בפועל עליו.

      עו"ד דיני משפחה ממשרד עורכי דין בישראל יעשה את המרב עבור לקוחו, על מנת להגיע להסדר משמורת אופטימאלי.

      מה חשוב לחפש בעו"ד דיני משפחה?

      כאשר פונים לעו"ד דיני משפחה ממשרד עורכי דין בישראל , רצוי לפנות לעו"ד דיני משפחה בעל וותק. עורך ותיק ובעל נסיון, יכיר את המאטריה המשפטית, ברמה טובה מעו"ד דיני משפחה צעיר.

      עם זאת, עו"ד דיני משפחה ממשרד עורכי דין בישראל בעל ותק, יגבה שכר טרחה גבוה משכר טרחה שיגבה עו"ד דיני משפחה צעיר.

      מלבד ניסיון, רצוי לפנות לעו"ד דיני משפחה ממשרד עורכי דין בישראל בעל להט ונחישות לנצח עבורכם בתיק. עו"ד צעיר יהיה לרוב זמין יותר עבור לקוחו מאשר עו"ד ותיק ועסוק.

      לסיכום, הליך גירושין נוגע בכמעט כל תחומי החיים. לשם ניהול הליך גירושין, שישיג תוצאות אופטימאליות עבור הלקוח, יש לפנות לעו"ד דיני משפחה ממשרד עורכי דין בישראל, הבקיא בתחום דיני המשפחה.

      עו"ד מומחה בדיני משפחה ידע לאיזו ערכאה משפטית רצוי לפנות- אם לבית המשפט לענייני משפחה או אם לבית הדין הרבני. על עו"ד דיני משפחה להיות בעל רגישות לסוגיות הרגשיות המתעוררות במסגרת הליך גירושין. כאשר בוחרים עו"ד דיני משפחה, רצוי לבחור עו"ד דיני משפחה מנוסה, אך בעל להט.

      *אין בדברים המופיעים לעיל ובשאר התוכן באתר משפטיפ – Mishpatip כדי להחליף ייעוץ משפטי או חוות דעת משפטית. העושה שימוש בתוכן האתר, עושה זאת באחריותו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-8053464 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מידע חשוב נוסף