Mishpatip_MainPic משפטיפ
Mishpatip_MainPic משפטיפ
פנייה לייעוץ אישי



    דיני תעבורה – משפט שלטי חוצות

    אי אפשר להתחמק מזה. הם נמצאים בכל מקום. כוכבי הטלויזיה, אייקוני התרבות הפלסטית, דוגמניות, שחקניות ומעצבי דעת קהל מופיעים בכל פינה.

    דיני תעבורה – משפט שלטי חוצות

    זה התחיל בתקשורת הכתובה, בה הם כיכבו חדשות לבקרים, כשהם מטיפים את משנתם הרעועה מעל לדפי עיתון מצהיבים, המשיך במסכי הטלויזיה בתוכניות בידור רדודות ופולשניות ומשם זה גלש מהר, אל מוצרי המזון, עליהם התנוססה לראווה תמונתם של מיני דמויות, אשר שיכנעו במבט מפתה ומלטף, לרכוש את המוצר עליו מוטבע פרצופם המחייך כאומר אכול ממני והפכת דומה לי.

    תוכן עניינים

    היום אחרי שכבשו להם כל חלקה טובה, מתנוססים הפרצופים המוכרים וגם המוכרים פחות, על שלטי חוצות עצומים בגודלם ברחבי מדינת ישראל, עריה ודרכיה.

    צעיר אנוכי ומכשירי רדיו ישנים ראיתי רק בסרטים רומנטיים בשחור לבן, אך דווקא שנותי המעטות הם הגורמות לי לקינאה רבה, באותם אלה אשר בביתם היה מכשיר רדיו בלבד.

    ערך התקשורת הוא עליון, אך לפחות באותם ימים יכולת כאדם לבחור את מה שברצונך לשמוע. כיום בעידן המודרני אין לך כל מילה בענין. שלטי החוצות נכפים עליך, מסיחים ומסיטים את דעתך.

    אכול מזה, טעם מזה, גם מזה אל תנח ידך, התלבש כך ,קנה לך רכב חדש, עשה לך חשבון בנק אצלנו עשה מנוי, בליל של עצות ופרצופים מציץ אליך מכל עבר. אכול ושתה כי מחר תמות.

    שלטי חוצות או דיני תעבורה

    אודה על האמת, איני יודע כבר להבדיל בין עיקר לתפל כשאני נוסע בכבישי ישראל.

    דיני תעבורה קובעים את הצורך בקיומם של תמרורים ורמזורים, אך אלו הופכים להיות חסרי תועלת מיום ליום, בעת שנהגים רבים שוכחים את קיומם, כשהם מסיטים עינייהם, אל עבר המבט החושני שמיישירה אליהם ריבה צעירה.

    פולמוס גדול נודע בשל שלטי החוצות

    אירגונים רבים שמו להם למטרה מטעמים שונים למגר את תופעת השלטים. מפלגות דתיות למשל, מתריסות נגד שלטי החוצות אך גם הן המביאות להצדקת טענותיהם שיקולים דתיים ומוסריים, עושות שימוש גם בטענה המשמעותית מכל והיא הסיכון הרב הנגרם כתוצאה מהצבת שלטי החוצות במקומות, בהם הם מסיחים את דעת הנוהגים ומסכנים אותם.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      מה בצע לי במבטה של דוגמנית יפת גוף, אך כעורת מוסר ואידיאולוגיה. מה טעם יש בפרסומיה אם הם מסכנים בכל רגע נתון אלפי נהגים. איזו תועלת אשיג בנהיגה בניגוד לכל דיני תעבורה, אם תמציתה של התועלת היא מבט חטוף בפני פלסטיק מרוטשות בתוכנת מחשב מחמיאה.

      לאור מספר תאונות הדרכים, ניכר כי נהגי הכביש טרם החליטו האם הם בעד דיני תעבורה או שמא הם מעדיפים, בתמורה לסיפוק יצרים רגעיים לסכן את כל עולמם בנהיגה פרועה. הדילמה קשה מאוד בעבורם ובשל זה נגבה מנהגי ישראל מחיר דמים קשה.

      דיני תעבורה בראש חוצות

      הפתרון ברור לכולם. אולם גורמים בעלי הון ואינטרס, ממשיכים באנוכיות מובהקת לזלזל בחיי הנהגים וממשיכים בפירסום שלטי החוצות בכל חלקה טובה.

      כאזרחים, ידינו כבולות אל מול אותם בעלי הון השולטים בהחלטות הממשלה. אך מנגד עלינו גם מוטלת החובה למנוע את תאונות הדרכים בכל מחיר.

      האחריות הציבורית קוראת לנו לצאת כנגד שלטי החוצות לנהוג משנה זהירות ולא לתת להם להסית את ליבנו ומחשבתנו מהנהיגה. עלינו להבין כי אנו כלי בידי בעלי אינטרס וכי בשלטי החוצות אין כל תועלת עבורנו.

      מחאה ציבורית, תוך התעלמות מכל נסיון לשלוט במוחנו תוך סיכון חיינו, יש בה להביא להסרת שלטי החוצות המסוכנים. בידינו הדבר. ויפה לעשותו שעה אחת קודם.

      *אין בדברים המופיעים לעיל ובשאר התוכן באתר משפטיפ – Mishpatip כדי להחליף ייעוץ משפטי או חוות דעת משפטית. העושה שימוש בתוכן האתר, עושה זאת באחריותו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-8053464 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מידע חשוב נוסף