Mishpatip_MainPic משפטיפ
Mishpatip_MainPic משפטיפ
פנייה לייעוץ אישי



    דיני תעבורה – משפט נהגים מטורפים

    דיני תעבורה לא מעניינים אותי. אני מתעלם מכל מה שהם מייצגים ומכל מי שמייצג אותם. דוחו"ת מעצרים, שלילת רשיון, כל הדברים האלה לא יעצרו אותי.

    דיני תעבורה – משפט נהגים מטורפים

    בטח לא כשאני סוחט את דוודשת הגז למקסימום ומשאיר מאחורי שוטרים מבולבלים. הם בחיים לא ינסו לרדוף אחרי, מה יצא להם מזה. גם אם הם יתפסו איתי זה לא יעזור להם.

    תוכן עניינים

    תחשבו בעצמכם, אם יקחו לי את הרשיון, אני פשוט אנהג בלי רשיון. גם כלא לא מפחיד אותי. רוצחים מקבלים היום עבודות שירות אז אני בטח אצא בלי עונש. עם קצת מאמץ אולי אפילו יתנו לי פרס, אלוף נתיבי איילון במהירות מופרזת.

    אני מוכן לעשות איתכם הסכם. אני אמשיך לנהוג כמו מטורף ואתם תמשיכו לרדוף אחרי. בשבילכם זו עבודה, בשבילי זריקת אדרנלין.

    דיני תעבורה – לא למהירות בלבד

    המונולוג הוא פרי המצאתי שלי, אך את ההשראה קיבלתי מכל אותם נהגים מופרעים, חולי הגה ורוח הממלאים את כבישי הארץ ולרוב גם את בתי הדין לתעבורה.

    אין ספק, לצאת היום לכביש זו סכנת נפשות. צחוק מריר פורץ ממני כשאני חושב על כך שכולם נחרדים כל כך מכל נסיון פיגוע או מגיפה, אבל נשארים שווי נפש כלפי כל אדם הנהרג בקרב מול האויב הגדול שקם עלינו אויב שהופך עוצמתי וקטלני מיום ליום.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      הסיבה לתאונות הדרכים אינה טמונה רק בנהיגה פרועה. אך זהו גורם משמעותי מאוד המביא למותם ולפציעתם של רבבות אנשים מדי שבוע.

      המיתוס הגדול ביותר, בנושא תאונות הדרכים הוא שתאונה נגרמת כתוצאה מנהיגה במהירות מופרזת.

      הדבר נכון אך בחלקו המועט. נהיגה במהירות מופרזת היא רק מרכיב נוסף בשד הגדול שנקרא נהיגה פרועה. נהיגה פרועה יכולה להיות גם במהירות איטית, אך לעיתים תוצאותיה יכולות להיות קטלניות הרבה יותר.

      נהיגה ללא בחינה נכונה ומעמיקה של תנאי הדרך, עלולה לעלות לנוהג בחייו שלו. עקיפות לא מותרות חציית קווים לבנים, גניבת רמזורים והתעלמות בכל סעיפי דיני תעבורה, הם רק ביטויים חלקיים עד מאוד לכל הגורמים המרכיבים את מפעל המוות האימתני.

      דיני תעבורה – איפה האכיפה

      מטורף. קללה הנשמעת ללא הרף בכבישי ישראל. קללה שיש בכוחה לבטא את הגורם העיקרי לאותן תאונות. חלק מנהגי ישראל אכן נוהגים כמטורפים וראויים לכל אות במילה מטורף המוטחת בהם.

      לאן כולם ממהרים, אני חושב בכל פעם שאני נתקל בצי מכוניות הממהר את דרכו בנחישות כה גדולה עד שנדמה כי להקת אריות מזנבת בו לטורפו.

      המזג הישראלי ידוע כחם ובעל פתיל קצר, שלרוב ניצת במהירות. אולם כביש זה לא מקום טוב להביע בו חוסר סבלנות. נהגים רבים נוהגים דרך קבע, לקצר את דרכם תוך שהם מפרים את דיני תעבורה על כל חלקיהם ותוך שהם מסכנים את עצמם ואת שאר הנהגים שבכביש.

      תרבות ה'סמוך' הישראלית נזקפת גם היא לחובת הנהגים צעירים כבוגרים וכולם כה בטוחים בנהיגתם ובצורת התנהגותם הקטלנית, עד שאינם מבינים את הנזק שעלול להיגרם מכך ואינם נוקטים כל פעולה כדי למנוע אותו. המחוקק הקובע את דיני התעבורה אף הוא אינו עושה כל שביכולתו על מנת לבלום את נהגי הדמים. מקל בעונשם של נהגים מופרעים ונוקט יד קלה באכיפת החוקים.

      עלינו, השפויים שבאנשים מוטלת החובה לעצור את האימה המשתוללת. חז"ל כתבו כי במקום בו אין אנשים עליך להשתדל להיות איש. הורידו את רגלכם מהגז. שימרו על דיני תעבורה. בנפשכם הדבר.

      *אין בדברים המופיעים לעיל ובשאר התוכן באתר משפטיפ – Mishpatip כדי להחליף ייעוץ משפטי או חוות דעת משפטית. העושה שימוש בתוכן האתר, עושה זאת באחריותו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-8053464 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מידע חשוב נוסף