Mishpatip_MainPic משפטיפ
Mishpatip_MainPic משפטיפ
פנייה לייעוץ אישי



    כיצד בוחרים שירותי נוטריון ברמת גן?

    אתם זקוקים לשירות נוטריוני, אך מתלבטים לאיזה נוטריון לפנות. וודאי לא תתקשו למצוא נוטריון באזורכם, אך השאלה היא, לאיזה עורך דין נוטריון, כדאי לפנות.

    כיצד בוחרים שירותי נוטריון ברמת גן?

    ובכן, שלושה כללים לבחירת עורך דין נוטריון:

    וודאו כי עורך הדין רשום כנוטריון, במאגר הנוטריונים של לשכת עורכי הדין. זכרו כי רישיון הנוטריון, נפרד מרישיון עריכת הדין ועל כן, כל נוטריון הוא עורך דין אך לא להפך. ישנם עורכי דין רבים שאינם נוטריונים.

    תוכן עניינים

    פנו אל נוטריון רמת גן, אשר מבצע את השירות הנוטריוני, הנדרש לכם. הדבר חשוב במיוחד, כאשר מדובר על תרגום נוטריוני. נוטריון יוכל לבצע שירות זה, רק אם דובר את השפות הרלוונטיות.

    לנוטריונים תעריף אחיד ועל כן, בררו מראש מהי העלות של השירות לו אתם זקוקים ופנו רק אל עורך דין נוטריון, אשר נצמד לתעריף האחיד.

    נוטריון רמת גן – האם רשום במאגר?

    מתן שירותים נוטריונים, היא סמכות השמורה לנוטריונים בלבד. עורך דין שלא קיבל רישיון נוטריון, אינו רשאי לתת שירותים נוטריונים לציבור.

    כל הנוטריונים בישראל, רשומים במאגר של לשכת עורכי הדין. כלל ראשון אפוא, בבחירת עורך דין נוטריון רמת גן, היא לוודא כי הנוטריון רשום במאגר. פירושו של דבר הוא כי עורך הדין הוא בעל רישיון נוטריון ישראלי בתוקף.

    ישנה נטייה להתבלבל בין רישיון עריכת הדין לבין רישיון נוטריון.

    זכרו – רישיון נוטריון הוא נפרד מרישיון עריכת הדין. כל נוטריון הוא עורך דין, אך לא ההפך. כלומר, ישנם עורכי דין רבים שאינם נוטריונים. אלו אינם רשאים להעניק שירות נוטריוני.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      אלו שירותי נוטריון ניתנים במשרד?

      חוק הנוטריונים העניק מספר סמכויות לנוטריון. יש לשים לב כי משרד הנוטריון אליו פונים, אכן נותן את השירות הנוטריוני הנדרש לנו, זהו הכלל השני.

      בין סמכויותיו של נוטריון רמת גן:

      1. צוואה נוטריונית: אנשים רבים עורכים צוואה בפני נוטריון וזוהי צוואה בפני רשות.

      2. אימות הסכם ממון: תוקפו של הסכם ממון, טעון אימות של נוטריון או בית משפט, אם ההסכם נכרת לפני הנישואין. לאחריהם, מוסמך רק בית המשפט לאשר את ההסכם.

      3. תרגום נוטריוני: כאשר מדובר על תרגום נוטריוני, לא נוכל לפנות לכל נוטריון. יש לפנות אך ורק לנוטריון הדובר את השפות הרלוונטיות – שפת המסמך ושפת היעד.

      נוטריון רמת גן מציע שירות של תרגום נוטריוני לאנגלית ואף לשפות נוספות, על פי בקיאותו בהן.

      נוטריון מקצועי – גובה על פי התעריף האחיד

      הכלל השלישי לבחירת שירותי נוטריון, מתייחס לתעריף. לעיתים קרובות, מקבלי השירות, אינם יודעים כי לנוטריונים, תעריף אחיד והם מחויבים לגבות את שכרם על פיו בלבד.

      מומלץ אפוא לברר מראש, מהי העלות של השירות לו אתם זקוקים ולפנות אך ורק אל עורך דין נוטריון, אשר גובה שכרו, על פי התעריף האחיד.

      כיצד ניתן לדעת מהו התעריף עבור שירות נוטריוני? באתר האינטרנט של משרד המשפטים, תמצאו רשימה מעודכנת של התעריפים, עבור כל שירות נוטריוני.

      כל עורך דין נוטריון, מחויב לגבות שכר על פי הקבוע ברשימת התעריפים והוא אינו רשאי לסטות ממנה.

      שלושה כללים לבחירת שירותי נוטריון: הנוטריון רשום במאגר הנוטריונים, הוא מעניק את השירות הנוטריוני הנדרש וגובה שכרו כחוק, על פי רשימת התעריפים.

      *אין בדברים המופיעים לעיל ובשאר התוכן באתר משפטיפ – Mishpatip כדי להחליף ייעוץ משפטי או חוות דעת משפטית. העושה שימוש בתוכן האתר, עושה זאת באחריותו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-8053464 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מידע חשוב נוסף